diumenge, 23 de setembre del 2012

Taller de calvado de sellos con Isthar Olivera

Ahir vaig participar al taller d'Isthar Olivera de calvado de segells i... em vaig enamorar d'aquesta tècnica, ho haig d'admetre.

Aqui us deixo les imatges del taller i dels segells que vaig crear... bé amb la blancaneus encara treballo. Quan l'acabi us prometo que us l'ensenyaré ;p


Em va encantar el taller, conèixer a l'Isthar i a totes les companyes: una abraçada a totes!!! 

Ayer participé en el taller de Isthar Olivera de calvado de sellos y... me enamoré de esta técnica, lo admito.

Aquí os dejo las imágenes del taller y de los sellos que creé... bueno con la blancanieves estoy todavía en ello. Cuando la acabe os prometo que os la enseñaré ;p

Me encantó el taller, conocer a Isthar y a todas las compañeras: ¡¡¡un abrazo a todas!!! 











3 comentaris:

  1. Rebuda l'abraçada!!! Quin bloc més bonic que tens!

    Encantada de compartir taller i picnic amb tú! ;)

    Lola

    ResponElimina
  2. Avui publico la meva crònica: http://taconescongracia.blogspot.com.es/2012/09/taller-de-carvado-de-sellos-con-ishtar.html
    Espero que t'agradi.
    Petons.

    ResponElimina

Pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...